GOOGLE ADS -MAINONTA

AdWords eli nykyisin Google Ads -mainonta tuo tuloksia nopeasti. Kokemuksemme usealta eri toimialalta tuo sinulle kilpailuedun.

Google Ads -mainonta oikein toteutettuna auttaa sinua hankkimaan kävijöitä sivustollesi nopeasti.

Hyvin toteutettu Google Ads -kampanja on hyvin kirjoitetusta mainoksesta, laadukkaasta laskeutumissivusta (landing page), sekä onnistuneesta hintastrategiasta muodostuva yhdistelmä. Tällä reseptillä sivu saadaan suoraan hakutulosten ensimmäiselle sivulle. Mainoksella ja laskeutumissivulla on suuri merkitys myös mainoksen hintaan – laadukkaasti toteutettu kampanja tulee sinulle halvemmaksi.

Verrattuna hakukoneoptimointiin, jonka avulla hakutuloksien etusivulle pääseminen vie usein kuukausia, Google Ads -mainonnalla tulokset näkyvät nopeasti lisääntyneinä kävijämäärinä sivuillasi. 90 prosenttia Googlessa haettavasta tiedosta liittyy erilaisiin palveluihin ja tuotteisiin, joten hyvä näkyvyys Googlessa on vertaansa vailla oleva tapa saavuttaa yrityksestäsi kiinnostuneiden ihmisten huomio, ja parhaassa tapauksessa konvertoida näistä kävijöistä maksavia asiakkaita aktivoivilla ja relevanteilla laskeutumissivuilla.

Analysointi helppoa

Google -mainonnan tulosten analysointi käy helposti linkittämällä  Google Ads ja Analytics tilit. Analytics -ohjelman tarjoamaa tietoa voidaan hyödyntää myös sivuston hakukoneoptimoinnissa, kun tiedetään mitkä avainsanat ja termit konvertoivat parhaiten. Myös A/B -testauksen avulla voidaan mainontaa ohjata oikeaan suuntaan.

Pystyt itse seuraamaan mainonnan tuloksia halutessasi reaaliaikaisesti, lisäksi raportoimme sinulle säännöllisesti sovitun aikataulun mukaisesti.

Mainonnan kohdistaminen

Mainonta voidaan kohdistaa esimerkiksi tietylle alueelle tai kohderyhmälle, jotta markkinointirahaa ei kulu turhiin klikkauksiin. Lisäksi voidaan asettaa negatiivisia avainsanoja, jotka nimensä mukaisesti rajaavat turhat hakutermit pois mainosten esittämisen kohderyhmästä.

Markkinoinnin hinta

Google Ads -mainonnan hinta muodostuu kahdesta osasta. Ensimmäinen osa on työtä, johon sisältyy mm. markkinatutkimus, hakusanatutkimus, kilpailijoiden analysointi, sekä kampanjan rakentaminen.

Toinen osa mainonnan hinnasta muodostuu klikkauskuluista, eli niistä kuluista kun asiakas saadaan sivuillesi. Puhutaan klikkausbudjetista tai vaihtoehtoisesti mediabudjetista. Tähän kuluu suurempi osa käytettävästä rahamäärästä.

Aina kampanjasta sovittaessa saat meiltä selkeän laskelman josta käy ilmi sekä työn että mediakulujen hinta. Näin tiedät tarkkaan mistä hinta muodostuu.